«Ձկնիկն առվին խուտուտ տվեց․․․»

  • Կարդա՛ Համո Սահյանի «Ձկնիկն առվին խուտուտ տվեց․․․» բանաստեղծությունը։

Ձկնիկն առվին խուտուտ տվեց,

Եվ առուն՝ պարզ ու անբիծ
Քրքջալով ուշաթափվեց
Ու ձորն ընկավ քարափից…
Զարկվեց քարին, ուշքի եկավ,
Շուրջը նայեց կասկածով
Եվ մի կապույտ ժպիտ շուրթին՝
Ճամփա ընկավ դեպի ծով:

  • Հարցեր և առաջադրանքներ

1․ Պատմի՛ր բանաստեղծությունը:

Ու ձորն ընկավ քարափից…
Զարկվեց քարին, ուշքի եկավ,
Շուրջը նայեց կասկածով


2. Բանաստեղծությունը վերնագրի՛ր։

Ձկնիկը արվի մոտ։
3. Հորինի՛ր երկխոսություն ձկնիկի և առվի միջև:

֊Ձկնիկ բարև։Ասաց առուն։

֊Ի՞նչպես ես։

֊Լավ իսկ դու։Պատասխանեց ձկնիկը։

֊Լավ։

֊Ես ուզում եմ լողալ քո մեջ լողանամ և թարմանամ։Ասաց ձկնիկը։

֊Ուզում ես արի սիրով սպասում եմ։Պատասխանեց առուն։

֊Վայ խուտուտ տվեցիր և ես թարմացա։Ինչ հավես է շնորհակալություն։Ասաց ձկնիկը

֊Խնդրեմ։

֊Եվ նրանք դարձան լավ ընկերներ։Ձկնիկը երբ թարմացած չեր միշտ գնում էր առվի մոտ առուն խուտուտ եր տալիս ձկնիկին և խկնիկը թարմանում։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *