Ձմռանը ԱՆՏԱՌՈՒՄ🏔️🌲

Որքան գեղեցիկ է թվում ձմեռային անտառը և որքան լավ է զբոսանքի համար: Շուրջբոլորը սպիտակ է՝ ծածկված փափուկ փափուկ ձյունով։ Հզոր ծառերի ճյուղերի վրա, հատկապես մշտադալար ծառերի լայն թաթերի վրա, նստել են փոքրիկ ձյան մասնիկներ,որոնք կարծես բամբակ լինեն։Երբ նայում ես երկինք արցունքի պես կապույտ է ու պարզ։Ձյունը փայլում է արևի տակ,փայլատակելով և խաղալով ձմեռային ստոր արևի ճառագայթների տակ ծիածանի բոլոր գույներով. նույնիսկ ցավալի է նայել բնության այս շքեղությանը:Նայում ես ամեն տեղ անցվոր սառյուց և բամբակի աշխարհում լինես։Այնպես եմ սիրում որ քայլում ենք և Անին բակից հաճելի ձայներ են լսվում։Այնպես եմ նվիրում ձմեռը, ամբողջ օրը ձնագնդի կամ ձնեմարդ ես սարքում։Ծառերի ճյուղերը կախված են կարծես հեսա մշակվեն,բայց ես ձեռք տվեցի և թափվեցին միլիոնավոր փաթիլներ։Ձմռանը այնքան հավես է։Երբ արդեն դեկտեմբերի 31-ն է ձմեռ պապին։Իսկ գիշերը երբ լույսը տալիս է և դառնում է կարծես ոսկի։Այսպես լավ է ձմռանը։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *