Զարմանալի Կաղանդի գիշերը

Մի օր մենք քայլում էինք դեպի անտառ իմ մայրիկի, քույրիկների և հայրիկի հետ,որ այնտեղ նշենք Կաղանդը ։Մենք հասանք անտառ և այնտեղ տեսանք փոքրիկ խրճիթ։Ես բացեցի փոքրիկ խրճիթի դուռը։Եվ այնտեղ կար մի փոքրիկ փերի։Այդ փերին շատ փոքրիկ էր։Նա մեզ ասաց.

-Իսկ ինչո՞ւ եք դուք եկել այս Հրաշալի Կաղանդի գիշեր անունով անտառը։

-Մենք եկել ենք այստեղ, որ նշենք մեր Կաղանդը։

-Ինչ հրաշալի է։Իսկ կարելի՞ է ձեզ հետ ես ել նշեմ։ Որովհետև ես երբեք չեմ նշել Կաղանդը։

Այո իհարկե։

-Շնորհակալություն:Իսկ հայրիկին մայրիկին քույրիկներիդ անունը ինչ է։Հայրիկիս անունը Արմեն։Մայրիկիս անունը Անի,քույրիկներիս անունը Վիկտորիա և Մարիա։

-Իսկ քո անունը ի՞նչ է:

-Իմ անունը Եվա է։

-Շատ լավ անուն է։

-Իսկ քո անունը փերի ինչ է։Ալյոնա։

-Նույնպես շատ լավ անուն է։

-Ես հերիք է եկեք գնանք նշենք Կաղանդը։Երբ արդեն անցավ 5 տարի,փերին դառավ մի գեղեցկուհի։

-Վայ։Այս ով է:

-Ալյոնան է։

-Բայց դու փոքրիկ էիր։

-Այո ես 5 տարի հետո դառնում եմ մարդ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *