Աշնանային մի երեկո…

Աշնանային մի երեկո ես գնացի անտառ:

Այդ պահին ես նկատեցի մի կենդանի,ես սկզբից չհասկացա այդ ինչ կենդանի է,իսկ հետո ես հասկացա որ դա եղնիկի է:

Ես շատ զարմացա երբ տեսա որ եղնիկը լաց է լինում:

-Պետք չե լաց լինել եղնիկ,ես քեզ վատություն չեմ անի և չեմ վնասի:

Եվ եղնիկը սկսեց զրույց անել:

-Բարև ձեզ,ես եղնիկն եմ:

-Բարև ձեզ:

-Ես ուզում եմ խաղալ քեզ հետ:

-Այո իհարկե ես էլ եմ ուզում:

Եվ ես ու եղնիկը գնացինք խաղալու:

Ես շատ նեղվեցի երբ եղնիկը ասեց ես մոլորվել եմ:

Եվ ես ասեցի որ չանհանգստանա,ես նրան կնայեմ մինչև մայրիկին գտնենք:

Ես ինձ հետ վերցրել էի մի պալատ,որտեղ ես ու եղնիկը երկու օր գիշերեցինք անտառում:

Երկրորդ օրը մենք քաղցած էինք, եղնիկը գիտեր ճանապարհ դեպի լիքը ուտելիքներ:

Այդ անտառի անունը «Եթե քաղցած ես, արի ես տեղ»

Ես նստեցի եղնիկի վրա եվ մենք գնացինք այդ անտառ:

Այնտեղ շատ գեղեցիկ էր և համեղ:

Երեկոյան մենք տեսանք նույնպես մի կենդանի,մենք շատ սարսափած էինք:

Ես հասկացա որ դա եղնիկի մայրիկն է:Եղնիկը շատ ուրախացավ, ես ել:

Իսկ հետո մայրիկ եղնիկը ասաց:

-Եկեք ես ձեզ տանեմ մի գեղեցիկ տեղ:

Լուսաբաց էր,ժամը վեցն էր:

Եվ մենք գնացինք այնտեղ: Այնտեղ կաին գեղեցիկ լճակներ ծաղիկներ և լիքը թիթեռներ:

Նրանք գնացին իրենց տուն,իսկ ես գնացի իմ տուն:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *