Աշխատանք – գիրք ՏԵՏՐով

Էջ 7

Մուկը զարմացած նայում է կատվին ոզնուն չի նկատում

Մեջ ստորակետն այնպե’ս նշանակի որ‘

մուկը միայն ոզնուն չ նկատի

մուկը զարմացած նայում է կատվին,ոզնուն չի նկատում

մուկը զարմացած նայում է,կատվին ոզնուն չի նկատում

Բառը գտի’ր և վանդակները լրացրո’ւ

Լողորդ

Հեծանվորդ

Վարորդ

Ճամփորդ

Առաջնորդ

Որսորդ

Անցորդ

Գնորդ

Նախադասությունն ընդարձակի‘ր

Արջը մրթմրթաց։Եվ առյուծը լսեց արջի մրթմրթոցը առյուծը քաշվեց դեպի արջը։Ընկերս ինչ է պատահել,ասաց առյուծը- Ոտս խփել եմ սուր ասեղին։_աստված իմ սպասիր գնամ տերև բերեմ։Առյուծը գնաց տերև փնտրելու և գտավ մի հսկայական տերև։-Ոտքդ բեր այս տերևը դնեմ ոտքիդ։Առյուծը տանջվեց տանջվեց և ասաց։-Ընկերս սպասիր մեկ օր ցավը կանցնի ես ուղակի հետտ կմնամ որ ինչ որ բան լինի գոնե օգնեմ։Նրանք քնեցին և զարթնեցին միասին և առյուծը ասաց։Անցավ ցավը- թե չե։Այո իմ լավ ընկեր ցավը անցավ շատ եմ շնորհակալ քեզանից։Եվ այդ օրվանից նրանք դարձան լավ ընկերներ։🦁🐻

Էջ 8

Նկարագրի’ր քեզ։

Նկարագրի’ր աչքերդ,ունքերդ,քիթդ,շրթունքները։Իմ աչքերը միջին են,ունքերդ փոքրիկ,քիթս միջին, շրթունքները միջին։

Ի՞նչն է ամենաշատը աչքի ընկնում դեմքիդ վրա։Քիթս։

Ի՞նչն է քեզ ամենաշատը դուր գալիս դեմքիդ վրա։ շրթունքները։

Ինչպիս՞ն են մազերդ։Ոսկեգույն։

Ինչպիսի’ հասակ ունես (բարձրահասա’կ ես, ցածրահասա’կ ես,միջահասա’կ ես):միջահասակ։

Ի՞նչ ես կարծում,գեղեցի’կ ես։Այո։

Ի՞նչ են կարծում ուրիշները։Նույն բանը Այո։

Աղջիկը վազեց դեպի տատիկն ու մայրիկը

Նախադասությունը այնպե’ս ընդարձակիր,որ‘

Աղջիկը լինի շնից վախեցած

Աղջիկը շնից վախեցած վազեց դեպի տատիկն ու մայրիկը։

Տատիկը լինի շնից վախեցած

Տատիկը շնից վախեցած վազեց դեպի աղջիկն ու մայրիկը։

Մայրիկը լինի շնից վախեցած

Մայրիկը շնից վախեցած վազեց դեպի աղջիկն ու տատիկն։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *